De Reisplanning - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Jochgem Gunneman - WaarBenJij.nu De Reisplanning - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Jochgem Gunneman - WaarBenJij.nu

De Reisplanning

Door: Jochgem

Blijf op de hoogte en volg Jochgem

18 Juni 2008 | Indonesië, Bandung

Dit is waarschijnlijk mijn laatste bericht op dit weblog. Morgen geef ik mijn eindpresentatie, en wordt er een afscheidsetentje gehouden voor mij. En daarna op reis...

Ik vond het leuk om mijn ervaringen op dit weblog te zetten. Ook het feit dat het veel gelezen wordt, (de teller van mijn weblog staat nu op ongeveer 2300), vind ik fijn om te weten. Helaas kost het uploaden van foto's hier erg veel tijd en aangezien ik niet hele avonden in internetcafe's wil gaan hangen, heb ik toch maar besloten om een punt achter mijn weblog te zetten. Voor het horen van alle ervaringen en het zien van de foto's van deze reis zullen jullie dus nog even moeten wachten.

Ondertussen heb ik mijn reisplannen weer gewijzigd. Nu ga ik namelijk eerst naar Bali, opdat het wat minder druk daar is. Ik zal daar ongeveer 2 weken blijven, waarbij ik waarschijnlijk nog een ander eiland aan doe. Dit wordt vooral een rondje cultuur op doen. Daarna vlieg ik naar Kalimantan (Borneo) waar ik een afspraak heb met mijn mede-mensachtige: de homo urang-utan. Daarna ga ik naar Noord-Sulawesi, naar de favoriet e duikplek van wijlen prins Bernard: Bunaken. Daar zal ik genieten van het strand, eventueel het duiken en het snorkelen.

Oftewel, als mijn vliegtickets goed geregeld worden met het reisbureau, (Dat is nu nog niet het geval...) ben ik op de volgende data op de volgende plekken te bevinden:

20 juni - 4 juli: Bali
4 juli - 10 juli: Kalimantan
10 juli - 11 juli: Singapoore (visum)
11 juli - 15 juli: Bunaken
15 juli - 17 juli: Jakarta/Bandung
18 juli: terug in Nederland!

Mijn Indonesisch telefoonnummer, voor zover er telefoonpalen in de buurt staan, is: +6281394084477. Ik zal af en toe mijn e-mail lezen.

Ten slotte:

Ooit gedacht om fotomodel te worden? Ik anders wel!! Op de foto zie je het begin van mijn glanzende carriere als fotomodel... en de worstenbroodjes zijn ook nog eens erg lekker! Binnenkort ben ik wereldberoemd in Bandung en omstreken! Met dank aan Marisa, een vriendin die een bedrijf hier is begonnen in o.a. worstenbroodjes.

  • 18 Juni 2008 - 10:28

    Gwan:

    Hahahaha, gast dat meen je niet! Ik heb nog een beetje nieuws uit dit kikkerland, de OS groep waar ik in zit heeft de befaamde ADSE cup gewonnen! haha, uit eten op kosten van de faculteit ;) groeten,

    Gwan

  • 18 Juni 2008 - 14:11

    Ramses:

    Jo, een echte Jochgem-broodje! Dat creert toekomstmogelijkheden. Veel plezier naar waar je allemaal naartoe gaat. Op Bali ben ik ook geweest en de golven zijn erg hoog. Kijk wel uit voor de stroming want dat is echt super levensgevaarlijk. Ik ben wel erg benieuwd naar je verhalen over Kalimantan! Spreek je wel weer in NL.

  • 18 Juni 2008 - 21:59

    Henriette:

    Fijne treis verder, ! geniet nog maar even, ben zeer benieuwd naar de rest van de foto's
    groetjes, Henette

  • 20 Juni 2008 - 04:20

    Wally:

    hmmmmmm, sexy zo met je mond open man.

    Ikwillerookeeeeeeeen!

  • 13 Juli 2008 - 20:02

    Else Van Rijn:

    zo Jochgem volgens mij lijdt jij geen honger ben blij dat het je goed gaat leuke site geniet nog van de tijd die je hebt see you else

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bandung

Mijn eerste reis

Afstuderen in Rome.

Recente Reisverslagen:

16 November 2008

Afstuderen in Rome

18 Juni 2008

De Reisplanning

12 Juni 2008

Op stap met Ony

10 Juni 2008

De Javaanse Bruiloft

03 Juni 2008

Jakarta
Jochgem

Afstuderen in Rome.

Actief sinds 21 Maart 2008
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 30107

Voorgaande reizen:

13 September 2008 - 13 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: